متن کامل مطلب
Practice-Holiday-Honarkadeh-Melika-Ir

تمرین هایی که در روز تعطیل، در خانه می توان انجام داد ( با عکس )

دسته :سلامتی و تناسب اندام

در این مطلب شما را با تمرین های مفرحی که در خانه و در روز تعطیل می توان انجام داد را خدمت شما معرفی میکنم .


این تمرین ها بدون نیاز به تجهیزات ورزشی و به راحتی در خانه قابل انجام هست.اگر شما نیاز به کم کردن وزن دارین با ورزش را دارید ما به شما توصیه می کنیم اگر میخواهید به صورت ملایم انجام دهید تکرار این تمرین ها را حذف کنین و فقط یک یا دوبار انجام بدید و اگر نیاز به تمرین شدیدتر هست پیشنهاد ما این هست که در ۳ ست با استراحت ما بین تمرین انجام دهید.

Practice-Holiday-1-Honarkadeh-Melika-Ir

این حرکت برای شروع گرم کردن بدن مناسب است. به صورت ایستاده بدن را قرار می دهیم و سپس دست های خود را در روی سینه قرار می دهیم به صورتی که دست ها در روی هم قرار گیرند و بعد از آن به صورت زاویه ۹۰ درجه خم شده و زانو ها را به نوعی خم کرده و در انتها به حالت اولیه ( ایستاده ) بر میگردیم .

 

Practice-Holiday-2-Honarkadeh-Melika-Ir

یکی از پاها را به صورت گام برداشتن به جلو  می بریم و سپس با پرش به سمت بالا، پاهای خود را در حین پرش تغییر داده و به سمت زمین حرکت میکنید، این تمرین برای افرادی که دچار مشکلات زانو هستن توصیه نمی شود.

Practice-Holiday-4-Honarkadeh-Melika-Ir

این حرکت به مانند اسکات زدن البته با یک پا هست. در شروع یک پا در هوا و یک روی زمین و خودمان هم در وضعیت نشسته روی مبل یا صندلی قرار می گیریم و سپس از جا خود بلند شده و می ایستیم به صورتی که پایی که در از زمین جدا شده و در هوا قرار دارد به همان شکل در هوا می مانند و ما عمل نشستن و برخواستن رو انجام میدهیم به مانند تصویر.

Practice-Holiday-5-Honarkadeh-Melika-Ir

برای انجام این تمرین احتیاج به فضای باز تری هست، بنابراین اطراف خود را در حین انجام این تمرین خالی کنید، به حالت شنا قرار گرفته و یکی از دو پا را به داخل سینه جمع کرده و این عمل را با پای دیگر و به نوبت انجام دهید.

Practice-Holiday-6-Honarkadeh-Melika-Ir

در این تمرین هم به حالت شنا قرار گرفته و سپس به نوبت یکی یکی کف دست ها را به سینه خود بچسبانید،

Practice-Holiday-7-Honarkadeh-Melika-Ir

این تمرین را می توان با بطری، کتاب یا هر چیز دیگری انجام داد، که ما در اینجا از بطری استفاده میکنیم، دو بطری را به دست گرفته و دست ها را به صورت کشیده به سمت بالا می بریم و سپس می نشینیم به طوری که آرنج ها به سمت جلو باشند و مجدد بلند شده و همین حرکت را تکرار می کنیم.


به اشتراک بگذارید : توسط : ملیکا  |  

مطالب اتفاقی

ارسال ایمیل برای خبرنامه