متن کامل مطلب
keivi-salamat-honarkadeh-melika-ir

۵۰ اسنک که قبل و بعد از تمرین ورزشی می تواند برای بدن مفید باشد.

دسته :سلامتی و تناسب اندام, غذا و نوشیدنی

برای برخی ها صبحانه مهترین وعده غذایی روز است. اما برای برخی از ورزشکاران خوردن قبل و بعد از تمرین می تواند به همین اندازه مهم باشد.


Bob Seebohar متخصص تغذیه ورزشی و فیزیولوژیست ورزشی ۵۰ میان وعده که شامل کربوهیدرات مناسب، چربی ها، پروتین ها که باعث رفع گرسنگی و سوخت و ساز برای بهبود بدن می شوند را برای ما می گوید.

 

بدن عضله را میسازد، بنابراین در تغذیه میان وعده باید طوری عمل کرد که با سوخت و سازی که انجام می شود در حین ورزش، عضله به بهترین شکل ممکن ساخت و بهبود پیدا کند.اگر شما ترجیح می دهید قبل از ورزش غذا بخورید و یا تمرینی با زمان بیش از یکساعت میخواهید انجام بدید، تغذیه مناسب را به شما معرفی میکنیم.

 

۱- ( دسر فرانسوی ) parfait

Snack-Yogurt-Parfait-Honarkadeh-Melika-Ir

parfait یک دسر فانتزی است که در ۳ دقیقه می توان آن را آماده کرد، ماست،Granola ( جو،آجیل، عسل ) و انواع توت ها مواد لازم برای درست کردن این میان وعده مقوی است، شما می توانید آن را در یک فنجان پلاستیکی و یک قاشق یک بار مصرف در راه محل تمرین میل نمایید.

 

۲-( دسر ) Whole Orange Smoothie

Orange -Smoothie-Honarkadeh-Melika-Ir

در ۵ دقیقه آماده می شود که شامل یخ، موز، ماست، آب پرتقال، وانیل، پرتقال نارنجی، پرتقال، دانه کتان و شکر است، دارای پروتئین است.

 


به اشتراک بگذارید : توسط : ملیکا  |  

مطالب اتفاقی

ارسال ایمیل برای خبرنامه